Adtimize Academy logo

Hvis du er interesseret i at lære mere om online markedsføring, så tilmeld dig til vores Academy day den 5. oktober, hvor vi vil hjælpe dig med at tage din virksomhed til det næste niveau.

Et af de større problemer i denne kalkule er dog, at din brand trafik ofte får æren for de konverteringer, de dyre søgeord eller kampagner har haft store andele i at hive i land. […]

– Frederik Ellingsgaard

Konverteringsraten er et vigtigt parameter for enhver virksomhed, der har et ønske om vækst.
Med konverteringsoptimering kan du tjene flere penge, uden at du behøver og investere i mere trafik fra AdWords eller Facebook – det lyder næsten for godt til at være sandt ikke? […]

– Loui Kiær

– AdWords optimering

Som alt andet i livet, er vejen til et mål nemmere at nå, hvis dette er klart defineret.
Sådan fungerer det også på AdWords.
Du skal jo vide hvordan, du skal forholde dig undervejs. […]

– Jonas Poulin

– Geografisk målretning

Hvor befinder dine kunder sig henne?
Nemt! De er da i hele landet, for du sender jo bare varerne.
Men sender du nu også lige mange vare til alle byer i Danmark? […]

– Jonas Poulin

– Den gode AdWords struktur

Google har været så elskværdig, at give dig som annoncør mulighed for at bestemme, hvor specifikke folk skal være i deres søgning, for at du vil have din annonce vist.
Den mulighed gør I brug af ved at indsætte forskellige tegn i jeres søgeord. […]

– Jonas Poulin

– Formindsk dine udgifter

Google fungerer i og for sig som en auktion – Den der byder højest, får den højeste position. Dette er dog med forbehold, for du som annoncør har en mulighed for at få højere placeringer til lavere priser end dine konkurrenter. […]

– Jonas Poulin

– Find de rigtige søgeord

Det er et af de vigtigste og formentlig også det sværeste spørgsmål at besvare, men lige her får du et godt udgangspunkt for at komme godt fra start. […]

– Jonas Poulin

– Lær at sætte konverteringssporing op

En af fordelene ved Google AdWords, som markedsføringskanal, er at du har rigtig god mulighed for at se præcis, hvad du får igen, sammenlignet med reklamer i/på TV, bus, biograf, dagblade m.v. […]

– Jonas Poulin