Adtimize Academy

Her vil vi give dig konkret indsigt i, hvordan du kan tjene flere penge med din online markedsføring.

WordPress er det mest anvendte CMS system på verdensplan. Der er eksempelvis lavet en undersøgelse der viser, at 1 ud af 5 websites er lavet med WordPress. Grunden til at WordPress er blevet så populært er dels fordi[…]

– Matias Poulsen

Google Shopping Ads er et slags produktkatalog.
Denne form for katalog giver dine potentielle kunder et rigtig godt overblik over, hvad et bestemt produkt hos dig koster.[…]

– Jonas Poulin

Det gode ved Google Shopping er de meget visuelle og informative annoncer, som bliver vist direkte i søgeresultaterne. Det gør det dermed nemt og overskueligt for den potentielle køber, at vælge det rigtige produkt til den bedste pris.[…]

– Andreas Månsson

Der findes pr. dags dato omtrent 2 milliarder brugere på Facebook; og du vil selvfølgelig ikke målrette dig mod dem alle på én gang. Men hvordan kan jeg så målrette mine annoncer?
Og hvem skal de målrettes mod?[…]

– Kevin Dosanjh

Du har en webshop og ønsker at annoncere med produktannoncer, når dine kunder søger efter dine produkter. I modsætning til søgekampagner – der er styret af søgeord, som du direkte i AdWords kan oprette for at komme i gang med at annoncere[…]

– Frederik Ellingsgaard

Hvis man gerne vil ud med sine produkter, ydelser til sine følgere eller andre målgrupper på Facebook, så er Facebook det oplagte valg! Din målgruppe er helt sikkert også på Facebook.
Men du har helt sikkert også hørt[…]

– Kasper Sponholtz

I 2014 offentliggjorde Google, at hjemmesider der bruger HTTPS, vil få en lille fordel i Googles søgeresultater, i forhold til hjemmesider der ikke gør.
Og da det er sjældent, at Google rent faktisk afslører nogle af deres rangeringsfaktorer, må det her anses som en vigtig faktor. […]

– Nikolai Thomsen

Et af de større problemer i denne kalkule er dog, at din brand trafik ofte får æren for de konverteringer, de dyre søgeord eller kampagner har haft store andele i at hive i land. […]

– Frederik Ellingsgaard

Konverteringsraten er et vigtigt parameter for enhver virksomhed, der har et ønske om vækst.
Med konverteringsoptimering kan du tjene flere penge, uden at du behøver og investere i mere trafik fra AdWords eller Facebook – det lyder næsten for godt til at være sandt ikke? […]

– Loui Kiær

– AdWords optimering

Som alt andet i livet, er vejen til et mål nemmere at nå, hvis dette er klart defineret.
Sådan fungerer det også på AdWords.
Du skal jo vide hvordan, du skal forholde dig undervejs. […]

– Jonas Poulin

– Geografisk målretning

Hvor befinder dine kunder sig henne?
Nemt! De er da i hele landet, for du sender jo bare varerne.
Men sender du nu også lige mange vare til alle byer i Danmark? […]

– Jonas Poulin

– Den gode AdWords struktur

Google har været så elskværdig, at give dig som annoncør mulighed for at bestemme, hvor specifikke folk skal være i deres søgning, for at du vil have din annonce vist.
Den mulighed gør I brug af ved at indsætte forskellige tegn i jeres søgeord. […]

– Jonas Poulin

– Formindsk dine udgifter

Google fungerer i og for sig som en auktion – Den der byder højest, får den højeste position. Dette er dog med forbehold, for du som annoncør har en mulighed for at få højere placeringer til lavere priser end dine konkurrenter. […]

– Jonas Poulin

– Find de rigtige søgeord

Det er et af de vigtigste og formentlig også det sværeste spørgsmål at besvare, men lige her får du et godt udgangspunkt for at komme godt fra start. […]

– Jonas Poulin

– Lær at sætte konverteringssporing op

En af fordelene ved Google AdWords, som markedsføringskanal, er at du har rigtig god mulighed for at se præcis, hvad du får igen, sammenlignet med reklamer i/på TV, bus, biograf, dagblade m.v. […]

– Jonas Poulin